Пошуковий запит: (<.>A=Алфімов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Наукова скарбниця освіти Донеччини : наук.-метод. журн. / Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Донец. нац. ун-т. – Донецьк: ДоноблІППО, 2006. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2311-1143 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Алфімов В. М. Професійне довголіття педагогів загальноосвітніх шкіл [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2012. - № 3. - С. 87-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2012_3_20
|
3. |
Алфімов В. Людина універсальної гармонії [Електронний ресурс] / В. Алфімов // Історичні і політологічні дослідження. - 2013. - № 2. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iipd_2013_2_8
|
4. |
Алфімов В. М. Підготовка керівників до реалізації школою оздоровчої функції [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(5). - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(5)__12 Проаналізовано досвід підготовки керівників закладів освіти до реалізації школою оздоровчої функції освіти. Розглянуто форми та засоби роботи з керівниками щодо впровадження здоров'яформуючих і здоров'язберігаючих технологій в освітній простір.
|
5. |
Алфімов В. Педагогічна система університетського ліцею [Електронний ресурс] / В. Алфімов // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_6 Розглянуто та охарактеризовано діяльність ліцею для талановитих старшокласників Донеччини як компетентнісно орієнтованої школи, завдання якої полягає у формуванні компетентної особистості, здатної виконувати різні соціальні функції у світі, який динамічно розвивається. Викладено інноваційну за характером педагогічну систему та виховну концепцію реалізації забезпечення творчого розвитку особистості, підготовки старшокласників до науково-практичної діяльності та самореалізації у житті.
|
6. |
Алфімов В. Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки [Електронний ресурс] / В. Алфімов // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_8
|
7. |
Алфімов В. Діяльність клубу "Інтелігент" у виховній системі ліцею [Електронний ресурс] / В. Алфімов, Т. Вітко // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_26 Продемонстровано актуальність клубної форми організації життєдіяльності ліцеїстів, розглянуто функціонування клубу "Інтелігент" ліцею при Донецькому національному університеті. Висвітлено основні напрями, форми і методи діяльності клубу, що спрямованана виховання творчої інтелігентної особистості. Наведено визначення поняття "інтелігентність" як комплексної характеристики соціальної поведінки людини, яка свідчить про рівень її інтелекту, соціальної та естетичної зрілості, та у вигляді схеми показано зміст складових цього поняття. Вміщено циклограму щодо здійснення виховання інтелігентності в учнів 10-х та 11-х класів ліцею.Продемонстрирована актуальность клубной формы организации жизнедеятельности лицеистов, рассмотрено функционирование клуба "Интеллигент" лицея при Донецком национальном университете. Освещены основные направления, формы и методы деятельности клуба, направленные на воспитание творческой интеллигентной личности. Приведены определения понятия "интеллигентность" как комплексной характеристики поведения человека, которое свидетельствует об уровне его интеллекта, социальной и эстетической зрелости, и в виде схемы показано содержание составляющих этого понятия. Помещена циклограмма осуществления воспитания интеллигентности у учащихся 10-х и 11-х классов лицея.In this article is researched the experience of the student's club called "Intelligent", that was founded with the help of directions and methods of the lyceum of Donetsk national university.
|
8. |
Алфімов В. Формування акмеологічної культури керівників загальноосвітніх шкіл [Електронний ресурс] / В. Алфімов // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 57-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_12
|
9. |
Алфімов В. М. Феномен обдарованості особистості у наукових дослідженнях зарубіжжя [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 3. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_3_4
|
10. |
Алфімов В. М. Організація навчання керівників освіти у Німеччині [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_2_3
|
11. |
Алфімов В. М. Професійне довголіття шкільного вчителя [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 5. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_5_5
|
12. |
Алфімов В. М. Поняття технічної обдарованості та її складові [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 50. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_50_8
|
13. |
Алфімов В. М. Освітнє середовище ліцею як фактор безпеки обдарованих старшокласників [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_3_4
|
14. |
Алфімов В. М. Інфраструктура освітньо-культурного середовища ліцею [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 9-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_2_4
|
15. |
Алфімов В. М. Виховання культурної особистості ліцеїста [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2019. - Вип. 2. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_2_4
|
16. |
Алфімов В. М. Позашкільні форми роботи з обдарованими учнями в Ізраїлі [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов, О. В. Золотарьова // Педагогічний альманах. - 2019. - Вип. 43. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2019_43_3
|
17. |
Алфімов В. М. Регіоналізація як тенденція розвитку сучасних освітніх систем [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2019. - № 1. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2019_1_3
|
18. |
Алфімов В. М. Розвиток наукової обдарованості ліцеїстів [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2020. - Вип. 3. - С. 6-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2020_3_3
|
19. |
Алфімов В. М. Особливості підготовки вчителів до роботи із обдарованими дітьми у КНР [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов, Д. О. Перепадя // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2020. - Вип. 4. - С. 6-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2020_4_3
|
20. |
Алфімов В. М. Форми та методи реалізації програми виховання моральних цінностей у підлітків в умовах літніх таборів відпочинку [Електронний ресурс] / В. М. Алфімов, О. Ф. Грицюта // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2020. - Вип. 6. - С. 6-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2020_6_3
|
| |